لمس کن

لمس کن

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم

تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ...

تا بداني نبودنت آزارم مي دهد ...
لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ...

كه از قلبم بر قلم و كاغذ مي چكد
لمس کن گونه هایم را که خيس اشك است و پُر شیار ...
لمس کن لحظه هایم را ...
تویی که می داني من چگونه عاشقت هستم٬

لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن

+عشقم سفر رفت قول داده بود مدام تماس بگیره اما...

+بعد 3 روز زنگ زد که نتونستم باهاش حرف بزنم

+حتما خوش بوده که منو از یاد برده

+سرد شدنش و فاصله گرفتنش حس کردم میگه اینطور نیس اما من حس کردم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ساعت 1:16 توسط مهیار و مریم